Administratiekantoor Rotterdam

Betaalbaar, flexibel en oplossingsgericht zijn de keywoorden waar u wellicht heel enthousiast van wordt, wanneer u op zoek bent naar een administratiekantoor in Rotterdam of de directe omgeving van deze stad. Wij, Administratiekantoor De Grienden, staan namelijk garant voor de bovengenoemde woorden en zijn altijd met deze woorden als focus met ons werk bezig. Zo kunt u er gerust op zijn dat uw werk bij ons in zeer bekwame handen is.

Hebben wij uw interesse gewekt?

Kijk dan eens hieronder naar een bescheiden deel van ons aanbod:

  • Rapportage
  • Financieel management
  • Controle en management begeleiding

Op financieel gebied:

Advies op maat, op welk niveau of op welk onderwerp gericht dan ook, is bij ons geen optie, maar een standaard. Zo ook wanneer u brandende vragen heeft omtrent fiscale dienstverlening. En wat voor u ook goed is om te weten: iedereen kan bij Administratiekantoor De Grienden terecht met zijn of haar vragen, dus ook u als particulier! Het bijzonder lage tarief waarvoor wij met uw boekhouding zeer kundig en efficiënt aan de slag gaan en de wetenschap dat u altijd een kijkje kunt nemen naar de voortgang van de zaken op dat moment, maakt de keuze voor Administratiekantoor De Grienden nu natuurlijk nog eenvoudiger. Neem gauw contact met ons op om te horen waar voor u de mogelijkheden liggen.

Laatste nieuws

Informatie voor zzp’ers en startende ondernemers over de kleineondernemersregeling 
Informatie voor zzp’ers en startende ondernemers over de kleineondernemersregeling  - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 3 november 2021 - Wellicht komt u als zzp’er of startende ondernemer in aanmerking voor de kleineondernemersregeling (KOR). De Belastingdienst roept deze ondernemers op na te gaan of de KOR iets voor hen is. 
Lees meer...

Wettelijk minimumloon per 1 januari 2022
Wettelijk minimumloon per 1 januari 2022 - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 27 oktober 2021 - De brutobedragen van het wettelijk minimumloon en het minimumjeugdloon stijgen 1 januari 2022.
Lees meer...

Codificatie tijdelijke verhoging vrije ruimte 2021
Codificatie tijdelijke verhoging vrije ruimte 2021 - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Maandag 11 oktober 2021 - In verband met de coronacrisis is de vrije ruimte in 2020 en 2021 verhoogd van 1,7% naar 3% over de eerste € 400.000 van de fiscale loonsom. Deze verruiming biedt...
Lees meer...

Verlenging gebruikelijk loon innovatieve start-ups
Verlenging gebruikelijk loon innovatieve start-ups - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Maandag 11 oktober 2021 - Voor innovatieve start-ups geldt een fiscale tegemoetkoming met betrekking tot het gebruikelijk loon. Dit loon mag worden vastgesteld op het wettelijk minimumloon.
Lees meer...

Woonadressen afgeschermd in Handelsregister per 1 januari 2022
Woonadressen afgeschermd in Handelsregister per 1 januari 2022 - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 6 oktober 2021 - Per 1 januari 2022 schermt de Kamer van Koophandel alle gegevens af die in het Handelsregister opgenomen zijn als het woonadres van ondernemers en bestuurders. De ministerraad heeft daar mee...
Lees meer...

Fiscale stimulering aankoop van emissievrije auto’s
Fiscale stimulering aankoop van emissievrije auto’s - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Dinsdag 28 september 2021 - De verkoop van emissievrije auto’s (zoals elektrische auto’s en waterstofauto’s) wordt volgend jaar blijvend gestimuleerd. De verkoop van deze auto’s gaat beter dan verwacht en dat is goed voor het...
Lees meer...

Verandering verrekening vennootschapsbelasting
Verandering verrekening vennootschapsbelasting - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Vrijdag 24 september 2021 - Ongeveer 20.000 Nederlandse bedrijven kunnen vanaf 1 januari 2022 vooraf betaalde dividendbelasting en kansspelbelasting (voorheffingen) alleen nog verrekenen met te betalen vennootschapsbelasting (vpb). 
Lees meer...

Maatregelen voor startende bedrijven
Maatregelen voor startende bedrijven - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Donderdag 23 september 2021 - Werkgevers bieden medewerkers soms aandelenopties als loon aan in plaats van een regulier salaris. Bij start-ups worden aandelenopties bijvoorbeeld ingezet als deze jonge ondernemingen nog niet genoeg geld hebben om...
Lees meer...

Thuiswerken wordt verder fiscaal gestimuleerd in 2022
Thuiswerken wordt verder fiscaal gestimuleerd in 2022 - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 22 september 2021 - Veel werknemers en werkgevers willen afspraken maken om deels thuis te blijven werken, ook na de coronacrisis. Daarom komt er per 1 januari 2022 de mogelijkheid om een onbelaste thuiswerkkostenvergoeding...
Lees meer...

Praktijkvraag privégebruik auto (I)
Praktijkvraag privégebruik auto (I) - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Maandag 9 augustus 2021 - Vraag:Ik heb een auto ter beschikking gesteld aan een werknemer. Deze auto staat vanwege de coronacrisis lang stil. Dit kan tot technische problemen leiden. Als mijn werknemer een rit met...
Lees meer...

Meer informatie? Bel 010 - 84 84 491 of stuur een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Arie Leeuwestein

Arie Leeuwestein is de drijvende kracht achter Administratiekantoor De Grienden en heeft meer dan 15 jaar ervaring als allround administrateur in de ruimste zin van het woord. Na een loopbaan bij het Ministerie van Financiën in de functie van Assistent Douane-beambte en -accountant bij de Rijksaccountantsdienst is de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven. Als financieel en administratief manager is hij werkzaam geweest bij een internationaal opererende handelmaatschappij en een staalconstructiebedrijf.

Blijf op de hoogte

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste fiscale nieuws.


Postadres

Postbus 9507
3007 AM Rotterdam

Bezoekadres

Hordijk 137
3079 DE Rotterdam

Contact

010 - 84 84 491
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 


Powered by