Administratiekantoor Ridderkerk

Voor een betrouwbaar, flexibel en goedkoop administratiekantoor in Ridderkerk en omstreken, zit u hier op de juiste plek.

Bij administratiekantoor Administratiekantoor De Grienden kunt u met een gerust hart uw complete financiële en administratieve wanorde achterlaten, wetende dat het allemaal piekfijn in orde zal gaan komen. Onze ambitieuze en kundige administratiekantoor is al jarenlang een bekende naam binnen de boekhoudkundige branche.

Hieronder vindt u een deel van ons aanbod:

  • Rapportage
  • Financieel management
  • Controle en management begeleiding

Op financieel gebied:

Voor een advies op maat, op elk willekeurig boekhoudkundig gebied, bent u bij ons ook aan het goede adres. En wellicht loopt u al een tijdje met vragen rondom fiscale dienstverlening; ook die kunt u met ons delen. Het maakt voor Administratiekantoor De Grienden ook geen verschil of u nou partner of eigenaar van een bedrijf bent, of juist als particulier in ons geïnteresseerd bent, iedereen kan bij ons administratiekantoor terecht! Voor een uistekend tarief, streven wij er gezamenlijk naar om zo efficiënt en zo vlot mogelijk te werk te gaan. Wat goed is om te weten wanneer u met ons in zee gaat, dat u als klant altijd een kijkje kunt nemen naar de ( voort-) gang van zaken. En met altijd bedoelen we dan ook echt 24 uur per dag. Dit bij het online administratie pakket van Reeleezee.

Meer dan genoeg redenen dus om contact met ons op te nemen om te horen wat er voor u ontdekken wat er allemaal mogelijk is!

Laatste nieuws

Middelingsregeling per 1 januari 2023 afgeschaft
Middelingsregeling per 1 januari 2023 afgeschaft - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 18 januari 2023 - De middelingsregeling biedt mensen met een sterk wisselend inkomen in box 1 de mogelijkheid om hun inkomen over drie jaar te middelen. 
Lees meer...

Uitfasering fiscale oudedagsreserve
Uitfasering fiscale oudedagsreserve - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 18 januari 2023 - Met de oudedagsreserve kan een ondernemer voor de inkomstenbelasting onder voorwaarden jaarlijks een deel van de winst reserveren voor een oudedagsvoorziening. Over dit deel hoeft de ondernemer dan nog geen...
Lees meer...

Verhoging vrije ruimte werkkostenregeling
Verhoging vrije ruimte werkkostenregeling - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 18 januari 2023 - Via de werkkostenregeling (WKR) kan de werkgever een onbelaste vergoeding geven aan werknemers. Dat kan via de zogenoemde vrije ruimte. Voor zover de vrije ruimte wordt overschreden, is de werkgever...
Lees meer...

Beperking aftrek periodieke giften
Beperking aftrek periodieke giften - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 18 januari 2023 - Vanaf 1 januari 2023 is de aftrek van periodieke giften aan algemeen nut beogende instellingen (ANBI) begrensd tot € 250.000 per kalenderjaar. 
Lees meer...

Verhoging onbelaste reiskostenvergoedingen
Verhoging onbelaste reiskostenvergoedingen - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Woensdag 18 januari 2023 - Per 1 januari 2023 is de maximale onbelaste reiskostenvergoeding verhoogd van € 0,19 naar € 0,21 per kilometer. De verhoging biedt werkgevers de mogelijkheid om een hoger bedrag voor reiskosten...
Lees meer...

Bezwaar tegen een naheffingsaanslag loonheffingen
Bezwaar tegen een naheffingsaanslag loonheffingen - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Zondag 4 december 2022 - In een naheffingsaanslag loonheffingen stelt de Belastingdienst naast het te betalen bedrag van de belasting of premies veelal ook andere zaken vast, zoals belastingrente en boete. 
Lees meer...

Overdrachtsbelasting bedrijfspanden stijgt (1 januari 2023)
Overdrachtsbelasting bedrijfspanden stijgt (1 januari 2023) - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Donderdag 1 december 2022 - De overdrachtsbelasting voor bedrijfs- en beleggingspanden stijgt per 1 januari 2023 van 8 naar 10,4%. Het moment waarop je de akte van levering bij de notaris tekent, bepaalt welk percentage...
Lees meer...

Cafetariaregeling en de fiets
Cafetariaregeling en de fiets - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Zondag 27 november 2022 - Uw klant kan de cafetariaregeling ook gebruiken voor een fiets. Hij kan zijn werknemers dan onder gunstige voorwaarden faciliteiten voor de fiets bieden: krijgt de werknemer van uw klant een...
Lees meer...

0% btw voor zonnepanelen op woningen vanaf 1 januari 2023
0% btw voor zonnepanelen op woningen vanaf 1 januari 2023 - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Dinsdag 15 november 2022 - Voor de levering en installatie van zonnepanelen op of bij een woning geldt op dit moment een btw-tarief van 21%. De Tweede Kamer heeft een wetsvoorstel aangenomen om dit btw-tarief...
Lees meer...

Hypotheekrenteaftrek 2023
Hypotheekrenteaftrek 2023 - Copyright Thinkstock

© Thinkstock

Zondag 13 november 2022 - De huidige afbouw van de hypotheekrenteaftrek leidt tot een maximering van de aftrek op het basistarief van 36,93 procent in 2023. (2022: 40 procent). 
Lees meer...

Meer informatie? Bel 010 - 84 84 491 of stuur een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Arie Leeuwestein

Arie Leeuwestein is de drijvende kracht achter Administratiekantoor De Grienden en heeft meer dan 15 jaar ervaring als allround administrateur in de ruimste zin van het woord. Na een loopbaan bij het Ministerie van Financiën in de functie van Assistent Douane-beambte en -accountant bij de Rijksaccountantsdienst is de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven. Als financieel en administratief manager is hij werkzaam geweest bij een internationaal opererende handelmaatschappij en een staalconstructiebedrijf.

Blijf op de hoogte

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste fiscale nieuws.


Postadres

Postbus 9507
3007 AM Rotterdam

Bezoekadres

Hordijk 137
3079 DE Rotterdam

Contact

010 - 84 84 491
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 


Powered by